>Far Paleti Yenileme-2

>

Bu ikili far paleti Avon’dan ve sanırım 100 yıllık falan! Biri tamamen döküldü, mürdüm olan da can çekişmekte idi. Epey zaman önce Ankara’dan aldığım küçük kutularda altın ve gümüş pigmentlerim vardı. Altın renginin mürdüm ile uyumlu olabileceğini düşündüm. Pigmenti kolonya ile karıştırıp palete yerleştirdim. Mürdüm rengini de söküp aynı işlemden geçirdim.

Ben renklerin uyumunu çok sevdim. Sizce nasıl olmuş?
9 Ağustos 2009 Pazar
>Far Paleti Yenileme-2” üzerine 10 düşünce

  1. Antigone

    >Teşekkür ederim. Kulllanmak için iyice kurumasını bekleyeceğim. Altın rengi olanı toz fardan yaptığım için sanırım dağılacak, pek rahat kullanamayacağım. Deneyince yazarım. Sevgiler…

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

