>İmdaaaaat!!!

>

Arkadaşlar bilgisayarımda oluşan bir sorundan dolayı yorumlara cevap yazamıyorum, kimseye yorum da yazamıyorum. Sanırım virüs falan girdi. Eşim burada olmadığı ve ben birşey anlamadığım için birkaç gün sürebilir bu problem.

Şimdiden yorumlarına cevap yazamadığım herkesten (mesela az önce sevgili Kapkara Camdan Kelebek çok hoş bir yorum yazmış) çok özür diliyorum. Sorunu halleder halletmez hepinizin yorumlarına döneceğim.

Hepiniz öpüldünüz…


2 Eylül 2009 Çarşamba

>İmdaaaaat!!!” üzerine 2 düşünce

  1. sihirli eller

    >bendede olmuştu o durum.Explorer'dan internete bağlandığım için oluyormuş artık mozilladan bağlanıyorum.geçti sende bir dene bakalım.ama hala explorer'den girince yorum yazamıyorum virüsden değildir.sende bağlantını değiştir bir dene bence.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

