>Su Ada’da Yemek ve Şıkırdak Antigone

>

Dün akşam Su Ada (GS Adası)’da Suda Kebap adlı restoranda bir iş yemeğindeydik eşimle. Ben ilk defa gidiyorum ve mest oldum tek kelimeyle. Manzara, adadaki mekanlar ve havuz muhteşem! Fotoğraflar eşimin acemi objektifinden, yeni oyuncağımızla çekildi.

Gelelim cicilere;

Gömlek: Journey
Ceket: Park Bravo
Etek: Koton
Kemer: Accesorize
Ayakkabı: Polaris
Portföy:
kendim yaptım

Bu arada yüzümdeki maskları picnik adlı siteden yükledim. Nerden mi öğrendim? Sevgili Keddy‘den! Sağol tatlım ;D
11 Ekim 2009 Pazar
>Su Ada’da Yemek ve Şıkırdak Antigone” üzerine 22 düşünce

  1. aslı

    >1000km civarında yoldan istanbula gelip de okuduğum bir blog yazarıyla aynı yerde yemek yiyip dönmek değişik bir tesadüf olmuş:)) Dünya küçük derler ya sanal dünya da küçük:))

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

