>En Son Ben İzledim!

>

Heralde sinemalarda gösterileli bir yıl filan oldu. Ama ben yeni izleyebildim! Zamanında pek övülmüş, pek beğenilmiş bir filmdi ama neden beğenildiğini anlayamadım pek. Barselona’nın muhteşem manzaralarından başka da izlemeye değer birşey bulamadım. Woody Allen’ın ilginç bakış açısı ve ünlüleri biraraya getirelim fikrinin birleşimi olmuş bence.

25 Ekim 2009 Pazar

>En Son Ben İzledim!” üzerine 9 düşünce

  1. sedasolar

    >ama değişik bir bakış açısı var filmin , sıradan dedğildi vs.. Yapılanları tasvip etmesem de 🙂 ben çok beğenmiştim (ve yine kimse beğenmemişti:) )

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

