>Yelek Bitti!

>

İki gündür uğraşıyorum ve bitirdim sonunda. Ben üzerime oturmasını istediğim için göğüs pensi ve sırta iki pens yaptım. Kumaş çok rahat bir kumaştı ama astar çok yordu beni. İnce ve çok esnek bir triko olduğu için oturtmak çok zor oldu. O kadar uğraşmama rağmen yine de kenarlardan çekme yapıyor bazı yerlerden. Bana ders oldu, bir daha esnek kumaşla astar yapmam artık. Tabii kendi kendime yapa-boza öğrendiğim için arada oluyor böyle şeyler.

Neyse uğraştığıma değdi, çünkü çok sıcak tutuyor gerçekten.

Bu arada kumaşım 1.20 falandı, yarısını ancak kullanmışımdır. Kalanıyla bir çanta yapmak istiyorum. Hatta kardeşime bile bir çanta çıkar rahat rahat. Ayakkabı-çanta kombinasyonundan sonra yelek-çanta kombinasyonu icat ettim ben de ;D
16 Kasım 2009 Pazartesi
>Yelek Bitti!” üzerine 40 düşünce

  1. Kapkara Camdan Kelebek

    >bravo sana canım ya.gerçekten harika görünüyor..güle güle giy.hatta bugün kardeşime senden söz ettim.pazardan tüylü kumaş aldığını ve yelek yapacağını söyledim.dikivermişsin bile. süper:)

    Cevapla
  2. suzy

    >AAA çook güzel olmuuuş:) Valla kumaşları görünce çok merak ettim nasıl olucak diye çünkü Laçinin kürkü uzun tüylüydü seninki ince olunca nasıl olacak diye düşündüm. Hayal ettiğimden çok daha güzel olmuş kanaatindeyim. Öndeki desenlerin öyle gelmesi çok hoş olmuş.

    Cevapla
  3. Antigone

    >kunupa: kumaşçılarda da bulunabiliyor, ama pazarda daha uygun tabii..AiShA: yetenek değil sabır tatlım ;)Kapkara Camdan Kelebek: canım ya, çok şekersin ;DStil Direktörü: sağol tatlım, ben de öperim ;xAicha: Teşekkürler..suzy: ben de emin olamadım aslında kısa tüylü nasıl olur diye. ama istediğim gibi bulamadım, şansımı denedim. fena da olmadı ;))stuven: sağol canım. ben de pens koyuyorum diktiğim herşeye ;)madammoda: haklısın canım, İstanbul'da Eminönü ve pazarları hiçbiryere değişmem ;D

    Cevapla
  4. fosette

    >walla bravo! ne çabuk bitirdin. kumaşı gördüğümde böyle bir güzellikle karşılaşacağımı düşünmemiştim. ellerine sağlık, güzel günlerinde giy. 😀

    Cevapla
  5. Antigone

    >fosette: çok teşekkürler ;)Siu: sağol tatlımmmm!Bahar YORGUN: küçükken annem biraz dikerdi, kalıp çıkarmayı falan ondan görmüştüm.

    Cevapla
  6. Style by T

    >Vizelerim yüzünden giremiyordum doğru düzgün bloga..Neler kaçırmışım nelerr!Süper olmuş tatlım, çok da yakışmış sana(=..Ellerine, gözlerine sağlık..Ben de peluş kumaş aldım, ondan yelek yapcam ehe(=

    Cevapla
  7. dikisdersi

    >yelegi fark ettim önce sonrada kumaşlarını ,çok güzel olmuş önlerinide denk getirmişsin güle güle giy ,öteki kumaşlarınıda bekliyorum merakla ..

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

