>Evde Fast-Food

>

Bu akşam canımız yemek istemedi, birşeyler atıştırmak istedik. Daha önce söylemiş miydim bilmiyorum, dışarda yemekten nefret ederim ben. Mecbur kalmadıkça da yemem. Böylece evde pratik birşeyler yapmak icap etti. Ben de kaç gündür canım çekiyordu, mercimek köftesi yaptım. Tarifi pek çok yerde var. Ayıptır söylemesi pek de güzel yapmışım, kocam söyledi valla ;D

30 Aralık 2009 Çarşamba
>Evde Fast-Food” üzerine 14 düşünce

  1. Antigone

    >zeynep: gel de beraber olsun canım ;DDoorstepping: aç karnına da sağlıklı düşünülemitor ki şekercim ;pNur: çok teşekkür ederim, size de iyi yıllar..cecilia: teşekkürler canım 😉

    Cevapla
  2. fikr-i alem

    >SELAMLAR ABLACIM, ELLERİNİZE SAĞLIK, NEFİS GÖRÜNÜYORLAR.BU ARADA YENI AÇTIGIM BLOGUMA SIZI DE BEKLIYORUM. SIYASET VE GÜNDEMLE AGIRLIKLI OLAN BLOGUMDAN, HOBI, YEMEK EL SANATLARI GIBI KONULARI AYIRDIM.GELINCIK ADINI VERDIGIM YENI ADRESIMDEN DE SIZLERI TAKIP EDICEM. YENI YILINIZI KUTLAR, SAGLIKLI HUZURLU YILLAR TEMENNI EDERIM, SEVGIYLE KALINIZ.http://gelinck.blogspot.com/

    Cevapla
  3. Antigone

    >fikr-i alem: çok teşekkür ederim, sana da iyi yıllar ;D bu arada hayırlı uğurlu olsun blogun, hemen bakıyorum..Siu: gel hemen yapayım sana datluş ;pBahar YORGUN: Çok teşekkür ederim, size de iyi yıllar!

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

