>Doğumgünü Çocuğu!

>
Evet bugünün doğumgünü çocuğu benim! Senelerden 1979… Soğuk bir yılbaşı zamanı… Ve ben anneciğimi ve doktorları tamı tamına 3 gün uğraştırdıktan sonra teşrif etmişim dünyaya ;p Hatta benim yüzümden babam televizyonda canlı Orhan Gencebay yılbaşı konserini kaçırmış, hala başıma kakar!

Sabah uyandığımda bu güzel hediye paketi duruyordu karşımda..

İçinden bu güzellik çıktı. Kocacım ne zamandır bu modele yan yan baktığımı farketmiş mi ne?

Astarına da bayıldım, size göstermeden duramadım!

Bu arada tembellik edip yeni yıl mesajı yazmamışım, çok özür!
Herkes için mutlu, sağlıklı ve bol paralı bir yıl olsun ;D

2 Ocak 2010 Cumartesi

>Doğumgünü Çocuğu!” üzerine 19 düşünce

  1. fosette

    >doğumgünün kutlu olsun! eşinle ve tüm sevdiklerinle nice güzel ve mutlu senelere inşallah. ayrıca yeni yılın da kutlu olsun. ne güzel çifte kutlama senin için. ;)hediyene de bayıldım, iyi günlerinde kullan. 😀

    Cevapla
  2. Antigone

    >Hepinize çooooook teşekkür ederim arkadaşlar. İyi ki varsınız! Güzel dileklerinizi okudukça, "iyi ki açmışım bu blogu" diyorum her seferinde ;D

    Cevapla
  3. suzy

    >İyi ki doğdun canım arkadaşım. Daha önce kutladım ama yorumu yayınlamayı başaramadım Lilicikten. Affet:)Anne geeel deyip tutup kaldırıyor beni pc başından. İyi ki doğdun, iyi ki varsın, iyi ki seni tanıdım, o zaman iyi ki blog yazdın:) Bir de mutlu yıllaaaar:) Hep beraber sağlık, mutluluk, başarı ve sevgi dolu bir yıl geçirelim canım. Çok seviyorum seni:) Kocaman sarılıyoruuuum ve öpüyoruuum:)

    Cevapla
  4. Antigone

    >Hepiniz çok şekersiniz, tekrar teşekkürler güzel dilekleriniz için ;DSuzy: Çok sağol tatlım. Ben yeğenimden gayet aşinayım anlattıklarına canım. Minnoşların yanında bilgisayarla uğraşmak pek mümkün olmuyor ;p

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

