>Sıcacık Bir Buluşma (Ya Da Kavuşma!)

>

İşte haftasonu buluşmamız, benim yorumumla…

Ekibin tamamı

Maskeli Beşler!

İşte ciciler

Fosi‘ciğimin el emeği ve hayalleri

İlkay‘cımın güzel çiçekleri

Sevim‘ciğimin kokoş iğnedanlığı
Yelda‘cığımın sevimli kartının arkasına benim için çizdiği mükellef bir Eminönü haritası (altın değerinde!)

Ve de; Nilgün‘cüğümün güler yüzü, harika fotoğrafları…

Veeeeeee; bu harika buluşmaya vesile olan canım Bahar‘cımın sıcaklığı, içtenliği. Tanıyınca daha da çok sevdim seni, canım arkadaşım!

Herşeyiyle harika bir gündü kızlar, hissettiğim sıcaklık ve tatlı sohbetiniz doyumsuzdu. Gerçi en çok konuşan ben olduğum halde daha çok şey kaldı konuşulacak.

Bakın tekrar yüzüm kızararak söylüyorum, bir dahakine elim boş gelmiycem, söz!

12 Nisan 2010 Pazartesi

>Sıcacık Bir Buluşma (Ya Da Kavuşma!)” üzerine 14 düşünce

  1. Yelda

    >Canım o yüzü kızaranlardan biride benim, masanın altına giresim geldi utancımdanAma okadar güzel insanlardınız ki hepiniz mahçubiyetim kayboldu sıcaklığınızla. Valla sana ne krokiler çizerdim de ben vakit yetmedi. Meşhurdur benim krokilerim :)))))Yüzünden gülücük, gözlerinden ışıltı hiç eksilmesinHerşey gönlünce olsun.

    Cevapla
  2. Antigone

    >leyya-craftmania: valla öyle canım..kutsal hatun: çok teşekkürler ;)Yelda: canım benim, çok teşekkür ederim güzel dileklerin için. hem ben senin peşini bırakmam merak etme ;pdikisdersi: teşekkür ederim..Sound of the Rain: gerçekten çok güzeldi herşey ;)Bucanni: keşke sen de olsaydın tatlım. mucxzeynep: ne güzel sözler bunlar böyle ;D

    Cevapla
  3. sevim

    >canım benim beyenmen yeter senin gelmen en büyük hediyeydi benim için seni gördüğüme çok ama çok sevindim vede mutlu oldum etiket konusundada eşimin işyerine çok yakın belki fabrikaya gidince daha uygun fiyata verirler istersen gider konuşurumo ışıldayan gözlerin gülen yüzün hiç solmasın

    Cevapla
  4. Antigone

    >iki dirhem bir çekirdek: çok teşekkürler canım..çatı katı: çok sağol tatlımmm. bence de en kısa zamanda tekrarlayalım ;Dsevim: ben de seni tanıdığıma çok mutlu oldum canım. etiket için ben biraz daha beklemedeyim. malum pek birşey üretemiyorum bu aralar. ama sen gidip bakarsan bize de fikir olur. öptüm ;x

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

