>Minik Kuşum Çiçeklendi

>

Bu fotoğraf da aynı moda çekimine ait efendim. Yaz gelmeden yazlıklarını hazırlayayım dedim prensesin. Üç elbise dikmiştim, diğerini giydirip fotoğraf çekmeyi başaramamış annesi. O da gelecek yakında merak etmeyin…


Bu diğerinden daha kolay bir kalıp. Tek ayrıntısı arkasındaki pencere ve britle kapanan düğmesi. Kumaş saten. Poz aynı ;p


20 Nisan 2010 Salı

>Minik Kuşum Çiçeklendi” üzerine 17 düşünce

  1. Antigone

    >hakkaten canım ya, zaten tripler profesyonel manken gibi. başımız belaya girmeden bir ajansa filan kaydettirelim bari ;DDbu arada "beni şımartıyosunuz kuzum!". mucx

    Cevapla
  2. Bahar YORGUN

    >canım kendi bebişine de sağlıkla diker giydirirsin inşallah çok şirin olmuş. ama bir tavsiye; doğmadan önce yap hazırlıklarını doğunca fırsat bırakmaz sana 🙂

    Cevapla
  3. Antigone

    >Bahar: valla herkes aynı şeyi söylüyor ama ben o kadar halsiz ve uykucuyum ki bu aralar, dikiş makinasının başına oturasım yok. biraz toparlanınca başlıycam dikmeye. senden de akıl alıcam neler hazırlayayım diye. mucxcelebi74: beğenmek ne kelime, bayıldım. kocaman öpüyorum canım ;x

    Cevapla
  4. pamukseker

    >ya ınanmıyorum aynı modelı bende aklımdan dusunmustum:) ama uzun kollu ve tunık olarak kapalıyım malum:) ya bu sayısı bulmam lazım ben ne kadar gecıkmısım boyle burda benden bır sene once bulmus saten:) cok gusel dıkmıssın nefıss

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

