>Memleket Beni Bekler

>

Bugün eşim 1 aylığına Amerika’ya gidiyor, ben de memlekete… Bayrama kadar kalacağım muhtemelen. Sevinsem mi üzülsem mi bilemez haldeyim. Gitmeden özledim kocacığımı ;((
Oradayken annemle yapacağımız cicileri paylaşırım. Ama blogla çok ilgilenemeyebilirim.
Öpüyorum hepinizi…
22 Temmuz 2010 Perşembe
>Memleket Beni Bekler” üzerine 10 düşünce

  1. Antigone

    >Doorstepping: aaaah, keşke!!celebi74: sağol tatlım… mucxBahar YORGUN: sağol canım ;)dakikadanönce: teşekkürler canım..Hasmelyas: geldim bile ;pKapkara Camdan Kelebek: inşallah canım ;D

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

