>Eski T-shirt’üm Dönüştü/ Recycled Tee

>

Bu t-shirt’ü sanırım 2 yıl kadar önce pazardan almıştım. Daha eskimeden boyu kısaldı. Rengini çok sevdiğim ve penyesi çok kaliteli olduğu için atmaya kıyamadım. Bir yıldır geri dönüşüm için dolapta bekliyordu.
I bought this tee from a local bazaar nearly 2 years ago. But it schrunk ;(  I love the color and the fabric has good quality. So it was waiting for recycling in my closet for a year.
Koltukaltından kesip beline lastik geçirdim. İşte bu kadar! Yeğenime rahat bir etek oldu.
I cut it from underarms, shirred the waist… And that’s all!! A comfy skirt for my niece.
Çiçek süslemesi için önce artan kumaştan 4 kat çiçek kestim. Sonra üzerine aynı çiçek kalıbından daha küçük keçeden bir çiçek diktim.
I used the fabric it’s own and some felt for the flower.
Veee, mankenimiz de huzurlarınızda; yaramaz yeğenim!! Artiste bakın ;D
And my naughty niece is modelling for you!
22-08-2010
>Eski T-shirt’üm Dönüştü/ Recycled Tee” üzerine 25 düşünce

  1. Antigone

    >karabidikim: benim marifetimden değil de mankendendir o ;DEce: çok teşekkür ederim canım..burcu küçükturan: sağol canım ;DACEMİ YAZAR: mutlaka yapmalısın, çok seviniyo minikler ;)Tiryaki: sağol tatlımmm ;Dstyle m: fikir basit, keramet mankende ;pModa gezegeni: teşekkürler ;Dpoh poh perisi: çok teşekkür ederim ;DKeddy: bol bol seviyorum ben de zaten ;))

    Cevapla
  2. sedaca

    >ahhaah valla etek mi şahane yavru kuş mu bilemedim 🙂 o ne güzel durş öyle :)sanırım şu tasarım işi insanın içinde gelmeli, sonradan edinilecek bir beceri değil, tshirt'ten etek yapmak hayatta aklıma gelmez 🙂 tebrikler canım…

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

