>Sarı Tunik/Yellow Tunic

>

Aynı modelden bir tunik daha… Yine kayık yaka ve yarasa kol, hem kolay hem şık. Geçen sefer aynı modeli mor şifon kumaştan dikmiştim. Bu seferki kumaşım çok daha kolay bir kumaştı, bir saat bile sürmedi bitmesi. Hızımı alamadım, kumaşın kalanından bir tane daha diktim. O da kızkardeşime 😉
One more tunic from the same pattern. Dolman sleeves and carved out collar. I sew the same pattern with purple schiffon before. This fabric was really easy to sew, i finished in less than an hour. So, i made one more for my sister 😉
24-10-2010
>Sarı Tunik/Yellow Tunic” üzerine 15 düşünce

  1. Antigone

    >burcu küçükturan: evet canım, çok pratik gerçekten ;)nisamu: teşekkür ederim..Hatice Şahin: çok sağol, beğenmene sevindim ;DHayatın Ressamı: evet çok pratik oluyor bu model..Keddy: içe çevirdim canım. sonra da ütüyle düzelttim. kumaş esnek olduğu için pervaz derdi çıkarmadı sağolsun.

    Cevapla
  2. suhuba

    >Çok şık olmuş. Kalıp mı çıkardın yoksa kalıbı biryerden mi aldın? Pratik kalıp tarifin var mı yoksa. Bende yapmak istiyorumda yöntem arıyorum

    Cevapla
  3. suhuba

    Canım,
    Güzel görünce dayanamadım yapmak istedim. Bu yakaya bayılıyorum çünkü. Koluda şık. Ama kalıbını burdadan mı? Ben kalıpsız çalımam 🙂 daha doğrusu bayan acemi bunu hiç denemedi……:) ondan sordum
    by

    Cevapla
  4. byantigone Yazıyı Yazan

    canım kalıbını pazardan aldığım bir t-shirt’ü kumaşın üzerine koyup çizerek çıkardım. burda’dan kalıp çıkarmaktan çok daha kolay emin ol. dolabına bir bak, senin de vardır mtlaka böyle bir t-shirt’ün. bu arada diğer yorumlardaki güzel sözlerin için teşekkürler. oğlum şu anda uyuyor, o yüzden hemen cevap yazabiliyorum ;p

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

