Burda’dan İlham Alanlar

Burda Mart 2009


Polo Garage (YKM Magazin yaz 2011 sayısından)
Burda Temmuz 2009
Derishow (Süper Temmuz-Ağustos 2011 sayısından)

Burda’dan ilham almaya devam  o zaman!

DİPNOT: İyice tatil havasına girdim, dikiyorum ama yazasım yok. 2 gün sonra tatile gidiyoruz. Bakalım minik kuşla başımıza neler gelecek oralarda?

13-07-2011
Burda’dan İlham Alanlar” üzerine 5 düşünce

  1. pride

    Aaaaa Derishow'da çok beğendiğim pantolon bu:))Pahalı diye sürekli geçiştiriyordum almayı;))Burda'da benzeri varmış demek ki nasıl kaçırdım gözden:) Harikasın kuzum,hemen dikicem kendime:)

    Cevapla
  2. Antigone

    pride: en çok senin işine yaradı bu post desene ;Dsuhuba: ufak tefek detayları kaldı diktiklerimin. ama makinamın başına oturamıyorum bir türlü. bir de oğlum diş çıkarmaya çalışıyor. bu aralar mızmız ve ateşli yavrum. tatil dönüşü yazarım ama 🙂

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

