Bu Da Şaşkın Baykuş

İşte oğluma yaptığım ikinci yumuşak oyuncak. Bu kez tamamını keçeden yaptım. Daha pratik oldu tabii.

Böylece bu şaşkaloz baykuş Yaramaz Kedi‘nin arkadaşı olarak oyuncak sepetinde yerini aldı.
Bu Da Şaşkın Baykuş” üzerine 9 düşünce

  1. ANTİGONE

    ankara düşleri: eğer birilerine ilham verebiliyorsam, ne kadar severek ürettiğim anlaşılıyordur demek ki. çok teşekkür ederim :))HASMELYAS CRAFT: çok teşekkürler sena. makinam Nikon D60. başlangıç modeli bir makina aslında. ama tripotla çekince netlik çok daha iyi oluyor.

    Cevapla
  2. BeTwin Us

    Açık ara gördüğüm en güzel baykuş bu tatlım 🙂 mavi & kırmızı renklerinin bu kadar güzel kontrast oluşturmasına ve senin güzel ellerinden çıkan emeğe hayran oldum! 🙂BeTwin Us

    Cevapla
  3. ANTİGONE

    Arzu: çok teşekkür ederim :)Narsistanbul: sanmıyorum canım, doğal keçe olmadığı için pek tüyü çıkmıyor.Be Twin Us: çok teşekkür ederim canım. yalnız aslında rengi turuncu, fotoğraf makinamın azizliği ;p

    Cevapla
  4. SARI MELEK

    Bloğunuzu tesadüfen buldum. Tamamını gezdim hiç sıkılmadan. Çok beğendim. Ellerinize sağlık. Dikiş dikmeyi bilmesem de diktiklerinize bayıldım. Giyim zevkinize hayran kaldım. Bloğunuzu izlemeye aldım. Zevkle takipteyim:)

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

