Dantel Elbise Bitti

Geçenlerde bitmemiş haliyle yayınladığım elbisem bitti sonunda. Aslında neredeyse bir haftadır fotoğraflanmayı bekliyor. Ya akşam eve geldiğimizde güneşi kaçırıyoruz, ya da hava kapalı oluyor. 
Model oldukça sade, elimdeki dümdüz bir kalıpla diktim. Hem dantel hem astar esnek olduğu için göğüs pensine bile gerek kalmadı. Kolları astarsız, truvakar kol yaptım. 
Sırt açıklığını britli inci düğmelerle kapattım.
Britleri de ince kordonla yaptım.

Biraz kokoş oldu ama babetlerle gündüz de giyerim ben bunu 😉
Dantel Elbise Bitti” üzerine 33 düşünce

  1. hümeyra

    Çok güzel görünüyor.Ben de becerebilsem dantelli şort ya da etek dikmek isterdim.Bu yıl bu tarz şeyler çok moda.Güle güle kullanın.

    Cevapla
  2. MODAVESAİRE

    ne kokoşu tatlım, çok romantik:)) hele o sırttaki detay, off çok güzel olmş, fiziğin de süper, ayy kıskandım yaa,,, ben bu aralar kendimi karbonhidrata verdim, kendimi geri alamıyorum ama :(((hade kaçtım 🙂

    Cevapla
  3. ANTİGONE

    hümeyra: belden lastikli düz bir etek dikebilirsin aslında. kalıba bile gerek yok.MODAVESAİRE: sağol tatlım. eski kiloma çoktan indim şükür. ama sıkılaşmam lazım biraz. tekrar pilatese başlıyorum gelecek ay. ben boğazımdan hiç kısamam zaten, o yüzden spordan başka çare yok.Arzu: beğenmenize sevindim 🙂

    Cevapla
  4. melisamelis07

    resimler tıklantığında kocaman olmuyor lütfen yapamadım hani ayrı sayfada açlıp kocaman oluyorlar ya öyle yapamadım küçük çıkıyor tam göremiyorum laptop kçük benim büyük yüklermisiniz kocaman olsun lütfen

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

