Leopar Etek

Dikişe daha çok zaman ayırabilmeye başladım artık. Bakalım çalışmaya başlayınca nasıl olacak? Bir düzene oturturum heralde.

Kışlık işlerden yarım kalanları tamamlıyorum bu aralar. Bu etek de onlardan biri. Hatta bu kumaşla önce resimdeki modeli biçmiştim. 
Ama bitmeye yakın hoşuma gitmedi. Söküp klasik bir kalem etek modeli biçtim bu kez. Arkadan fermuarlı, düz bir model.
Böyle daha çok sindi içime. Zaten döner dolaşır, herşeyi sadeleştiririm bir şekilde. Bluz da geçen yazdan, Bakırköy cumartesi pazarından almıştım. Yanlardaki dantelleri ben ekledim.

Leopar Etek” üzerine 12 düşünce

  1. suhuba

    Canım eteğin rengine desene bayıldım. Çok güzel ve yakışmış. Model ney bu arada bende düz bir kalıp arıyorumda. Bu hoş olmuş. Benim bel kalın ondan soruverdim.

    Cevapla
  2. Suzy Lilibebek

    Ne de olsa klasik kesimler değil mi? Her şeyle kombinlemek daha kolay oluyor onları bu yüzden bence değiştirmen fena olmamış hatta o desenlerle o model görünmeyecekmiş gibi geldi (emin değilim ama). Zaten deseni konuşuyor:D NOT: Saçlarını da çok beğeniyorum, gördükçe nazarım deymesin diye yazayım dedim.

    Cevapla
  3. ANTİGONE

    gamze:bir dahaki kalem etek dikişine hazırlamaya çalışayım.eviminhuzuru: evet, tesadüfen aynı renk dantel buldum evde :)neslininatölyesi: teşekkürler 🙂

    Cevapla
  4. ANTİGONE

    zeynep: ben de genelde farklı renklerini seçiyorum leoparın. bu rengi de sevdim.arzu: çok teşekkürler :)suhuba: canım kalıp çok eskiden çıkarıp sakladığım bir kalıp. hangi dergiden olduğunu yazmamışım maalesef. arkadan pensli, düz bir model.

    Cevapla
  5. ANTİGONE

    Suzy: evet canım, ben de klasik bir tipim zaten ;p bu arada bu fotoğrafta saçlarımın kesimi korkunç ve dibi gelmiş fena halde! nasıl güzel bakıyosan öyle görüyosun arkadaşım 😀

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

