Bu Aralar…

Uzun zamandır aklımda olan tüvid ceketi biçmiş bulunmaktayım. Henüz dikişine başlamadım. Ne zaman bitiririm bilmem. Dikiş makinasının başına oturasım yok bu aralar ;(
Ama boş duramıyorum tabii. Havalar soğur soğumaz yünlere yan gözle bakmaya başlamıştım. Sonunda bu hafif simli yünde karar kıldım. Bildiğim tek örgü modeli lastik sonrası düz örgü olduğu için dümdüz bir kazak olacak bu. Hatta kol ve yakayı da nasıl keseceğimi bilmediğimden bol bol anneme soracağım sanırım. Neyse ki daha önce örüp giyebildiğim bir kazağım var da motivasyonum yerinde ;p

Bu Aralar…” üzerine 20 düşünce

  1. Suzy Lilibebek

    Kışın benim de öresim geliyor çok ama fazla iyi değilim bu konuda:( 2 yıl oldu bir süveteri bitiremedim mesela. Sana mavi kazakla başarılar diliyorum bu yüzden. Ha gayret arkadaşım…:D

    Cevapla
  2. cafenoHut

    Bizim evde kardeşimin arası iyidir yünlerle. Bende severim ama o kadar tahamülüm yok, ince ince örmeye. Özeniyorum çok, o zaman da bizimkine yalvaıyorum ör diye. Şimdi bana kaşlok örüyor mesela:)senin kazağın rengi de pek hoşmuş..

    Cevapla
  3. zerrin tekin

    kolay gelsin bence el attığınız her işte başarılı olduğunuz gibi bundanda anlınızın akıyla çıkacağınızdan hiç şüpem yok sonucu 4 gözle bekliyorum:)

    Cevapla
  4. cicileydi

    kol ve beden kısmında sana bi tavsiyem olucak..ben dikişlede uğraştığımdan kalıp mantığında bakıyorum örgüyedemem oki kol ve bedeni önce herhangi vücuduna oturan kazağın üzerinden kalıp olarak çıkartkağıda yada kumaşabu kumaş üzerinden örgünü yap kesim oyuk yerlerini falanen son olarakelinde dikme aynı makinede bi kazak dikiyomuşsun gibi dik..Bnm böyle yaptığım 3 kazağım var 2 si kızımabir de kendimeeşimede hırka yaptıştım aynı mantıklagören hazır sanıyodikiş yerleri el ile olunca çok muntazam olmuyo..naçizane bi tavsiye 🙂

    Cevapla
  5. ANTİGONE

    ben de dikişten dolayı kalıp olayını aynı şekilde yapıyorum. zaten öyle 3 eksilt, 5 arttır hesaplarından anlamıyorum hiç. ama dikiş yerlerini elle dikiyordum. tavsiyeni deneyeceğim bu kazakta. çok teşekkür ederim ;))

    Cevapla
  6. atolye nott

    ceketin kumaşı çok güzel bence bir an evvel dik giy .) kazak olayını çözdün zaten bu ikinci. Mavinin tonunu çok beğendim. Haydi sana kolay gelsin bir de koşup geleyim, çabucak bitsin diye .))

    Cevapla
  7. ANTİGONE

    şu anda dikiş odamda hummalı bir çalışma var. o bitene kadar dikemiyorum maalesef. ben de bir an evvel dikip giymek istiyorum bu ceketi. hatta aynı kumaştan bir de etek dikesim var. bu arada örgüye başlarken de bir arkadaşım koşup geldi sağolsun. seninki de hızlandırır umarım ;))

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

