Puanlı Şifon Bluz

Geçenlerde diktiğim bol çiçekli bluzumun kalıbından(Burda Aralık 2012-118) iki tane daha biçtiğimi söylemiştim. İşte onlardan biri bu lacivert şifon bluz haline geldi. 

İlk diktiğim bluzdan edindiğim tecrübelerle kalıpla çok boğuşmadım bu kez. Çabucak bitirip yaka ve kol ağızlarını koton biyeyle çevirdim. 
İkincisi kesinlikle daha güzel oldu bence. Zaten aynı kalıbı ardarda çalışmayı seviyorum. Hem kalıpta değişiklik yapabiliyor, hem de hatalarınızı düzeltebiliyorsunuz. Bakalım üçüncüsü nasıl bir renk, nasıl bir desen?

Puanlı Şifon Bluz” üzerine 24 düşünce

  1. Semra Demir

    koton biyeleri seviyorum, benim için dikmesi zor kumaşlarda kurtarıcım oluyor. puantiyenin her türlüsü gibi bu kumaş da çok güzel 🙂 güle güle giy canım 🙂

    smrdmr.blogspot.com

    Cevapla
  2. ANTİGONE

    ben de hatırlıyorum “yıldızlı geceler” bluzunu. hatta kumaşı görünce, “aaa, bende de aynısından var. ben ne yapsam?” diye düşünmüştüm 😀

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

