Bahar Demek Pastel Demek / Choies Wishlist

Havalar ısınmaya başlar başlamaz elim renklilere gider herkes gibi. Canlı renkleri de çok severim ve güzel kombinleyenlere hayran hayran bakarım hep. Ama sanırım ben daha çok nötral ve pastel renkler insanıyım. Choies‘ın bahar için hazırladığı pastel renkler kolleksiyonu da tam anlamıyla beni benden aldı. İşte benim seçimlerim…
Ben hepsini istiyorum. Sizin favoriniz hangisi?
Bahar Demek Pastel Demek / Choies Wishlist” üzerine 14 düşünce

Bir Cevap Yazın

