Kız Bebek Bluzu

Geçenlerde yeğenime diktiğim elbisenin kumaşından bir de bluz diktim arkadaşımın kızına. Yine aynı modeli kullandım, kalıbı biraz küçülttüm göz kararı. 
Bir diğer fark da askıların rengi oldu. Zaten o kadar güzel renkleri olan bir kumaş ki, her renkte askıyla versiyonları yapılabilir. Tekrar bulsam topuyla alacağım kumaşlardan bu da.
İşte bu da bluzun sahibi fıstık. Giydirip üzerinde fotoğraflamaya bir türlü fırsat bulamayınca bari yaz bitmeden bluzu paylaşayım dedim. Ne zaman niyetlensek, ya makina yanımda olmuyordu ya da fıstığın uyku saatine denk geliyordu. Ben de ikisini fotoğraflarla birleştirmiş oldum!

Kız Bebek Bluzu” üzerine 16 düşünce

  1. suhuba

    Selam,Süper şirin şeyi öptüm bile. İnşallah kısmetleri güzel olur. Annesi buna ciciler dikilmez mi? BU arada fotoğraf kursu nasıl gidiyor?

    Cevapla
  2. ANTİGONE

    fotoğraf kursuna 1. ve 2. düzeyi bitirip ara verdim şimdilik. bu aralar spora zaman ayırmaya çalışıyorum, pilatese başladım. iş de yoğun olunca hepsi bir arada olmuyor malum. beğenmene sevindim bu arada ;))

    Cevapla
  3. ANTİGONE

    düz dikiş için dikiş uzunluğu 2'de, dikiş genişliği 0'da, iplik tansiyonu da 4'te kullanıyorum genel olarak. orta-ince kumaşlar için bu ayarlarda sorun yaşamıyorum genelde.

    Cevapla

Yorum bırakın