Zigzag Portföy / Chevron Clutch

“Bu işe de mi el attın?” demeyin arkadaşlar. Evet, maymun iştahımdan çantalar da nasibini aldı sonunda. Pinterest ve Etsy’de gördüğümde ağzımı sulandıran çantalardan bir heves ben de diktim bir tane. Ve kesinlikle çok sevdim bu işi. Böylece zilyon tane hobime bir yenisini daha eklemiş bulunmaktayım, mutluyum, gururluyum!

As a whimsy crafter, i have a new hobby now: making bags! As you know, there are lots of gourgeous bags on Pinterest and Etsy. I looked and looked them over the years and finally, i took the courage to make one. Guess what? Really loved it! 
Kırmızı-beyaz zigzag desenli kanvas kumaş sponsorum Bobbie Lou’s Fabric Factory‘den. Daha önce kumaş sponsorlarım ve gelen kumaşlardan burada bahsetmiştim. 

Red&white chevron fabric is from my sponsor Bobbie Lou’s Fabric Factory. I wrote about my fabric sponsors and their fabrics before.

Fermuar ve astar kumaşı evde olanlardan kullandım. Kumaşım kanvas olduğu halde biraz daha tok dursun istediğim için dok tela (gömlek telası da deniyor) ile telaladım. Duruşu çok güzel oldu ama dikerken çok katlı yerlerde zorladı biraz. Oldukça sert bir tela, daha ince kumaşlarda tercih etmek lazım.

The zipper and the lining fabric are from my stash. Despite the fabric is a thick canvas, i used a fusible lining for a fuller result. It really has a fuller finish, but was hard to sew layered corners.

Elimde bu kumaşlardan bol bol var. Yapmayı da sevdim malum, o yüzden bu aralar bu tarz çanta ve versiyonlarını bol bol görebilirsiniz blogda. Bir ara yapımını da anlatırım.

Haftanız keyifli geçsin. Sevgiler…

Probably i’ll be sewing these clutch bags these days. They’re really easy to make. I’ll prepare a tutorial for you.

Have a nice week!

Zigzag Portföy / Chevron Clutch” üzerine 32 düşünce

  1. Ful Atolye

    Bayıldımmmm, kumaşa da, etiketine de, bitmiş haline de :)) ben de deri parçalar aldımbekliyor dolapta çanta olabilmek için. Güle güle kullan 🙂

    Cevapla
  2. Shelby

    Bayıldım çantaya, kumaşa, desene! Ben de bi ara yapıyordum bu çantalardan. İyi hatırlattın, canım istedi çok fena böyle bir şey dikmek:)

    Cevapla
  3. kitana

    Bu chevron benim desenim kesinlikle! Siyah beyazı başta olmak üzere her rengini seviyorum!
    Canta harika olmuş, bayıldım. İyi günlerde kullan:)

    Cevapla

Yorum bırakın